Zion National Park - Bryce Canyon National Park

16 mei 2013 - Bryce Canyon National Park, Verenigde Staten

Helaas, helaas nu toch echt tijd om weg te gaan uit Zion National Park. Snel de spullen ingepakt, ontbeten en gaan rijden. Tochtje van vandaag is slechts 2 uurtjes, dus dat valt mee. Kunnen we ook echt blij mee zijn want Levi is vandaag niet te genieten. We hebben het idee dat het komt doordat hij vanochtend afscheid heeft moeten nemen van zijn 2 nieuwe vriendinnen. Hij was zelfs degene die vanochtend verlegen was toen de oudste meid, ook 4 jaar oud, hem ging knuffelen. Toch liefde op het eerste gezicht misschien?

De rit Zion uit was prachtig, waarbij we aan het eind door de Mt Carmel Tunnel moesten, waarbij je aan de andere kant toch weer in een hele andere omgeving terecht kwam. Vanwege de ‘fijne’ houding van Levi hebben we de rest vd dag na aankomst in Bryce niet veel meer gedaan. Zijn naar de speeltuin geweest, een klein stukje Wild Westen winkeltjes en voetballen op de camping. Daar viel Levi dan weer 2 keer met zn knieen op de stenen, waar die de rest vd dag verdrietig van was. Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen! Welterusten.

1. Ellen en Mark:
    26 mei 2013
    Ah... Arme Levi... Ja Anna is een echte hartenbreekster.... Wie weet kunnen ze elkaar nog een keer ontmoeten. Oude liefde roest niet!