San Francisco Dag 5

8 juli 2013 - San Francisco International Airport, Verenigde Staten

1 van de minste dagen van deze reis. We gaan ons huis opzeggen en zo voelt het ook echt. Ons onderkomen van 10 weken heeft ons op een aantal zeer bijzondere plekken gebracht, we hebben er als gezin geweldig van genoten en hele mooie momenten in beleefd en nu is het klaar, over en sluiten. Dus dat is best een beetje raar. Eigenlijk gewoon helemaal niet zo leuk, maar ja het is deze ochtend wel enorme stress om de laatste dingen gedaan te krijgen en op tijd bij Cruise America te zijn. We brengen onze koffers eerst naar het hotel van vanavond, zodat we dat niet allemaal meer in een taxi mee hoeven te slepen en vervolgens rijden we het stukje snelweg van het vliegveld naar Cruise America die we 10 weken geleden met een taxi ook reden. Voordat een ieder zakdoekjes nodig heeft is de rest ons eigenlijk helemaal goed meegevallen. We hebben de camper in kunnen leveren zonder al te veel problemen, waren zo aan de beurt, rondje rond de camper zonder problemen en we zijn zelfs gecompenseerd voor de kapotte generator. Daarnaast hebben we een aantal andere refunds gekregen, dus we zijn met een tevreden gevoel met de taxi weggereden bij Cruise America. Over, sluiten en next stop Miami zeg maar.

Aangekomen bij het hotel hebben we nog 1 keer de zwemslip aangetrokken en onze spullen wat herverdeeld.

We kunnen vandaag niet meer koken, dus we moeten ergens een hap halen. En ook hier geen McD in de buurt van het hotel. Tegenover het hotel zit de Denny’s wat ons heel smerig in de oren klinkt, een fast food keten ook, maar blijkt uiteindelijk helemaal prima te zijn. Denny’s is een soort keten van diners, zoals je ze uit Amerika kent met u vormige bankjes, een kaart met burgers, salades, pasta’s en pizza’s, shakes, koffie uit een kan en heel veel eieren bij het ontbijt. Helemaal gezellig en een hoogtepunt voor ons want Eva heeft vandaag voor het eerst in een kinderstoel aan tafel meegegeten. Dat had ze wel eerder gekund, maar in de camper hadden we die mogelijkheid niet, dus Denny’s staat in ons geheugen gegrift.

We’re going to Miami!!

1. Ellen en Mark:
    9 juli 2013
    Heel herkenbaar dat gevoel bij het inleveren van de camper.... En Denny's rules! Leuk met de kinderen ook. Geniet nog even in Miami!
  2. Fred en Geraldine:
    9 juli 2013
    Helaas, helaas, aan alles komt een eind!!!!!! Maar jullie hebben wel een geweldige reis en tijd meegemaakt, dat neemt niemand je meer af. Prachtig om op terug te kijken en herinneringen op te halen.
    Wij zullen blij zijn als we jullie weer in de armen kunnen sluiten en kunnen zien hoe Eva en Levi veranderd zijn. Geniet nog in Miami!!!!!
    Veel liefs, knuffels en xxxxxxxxxx
  3. Fred en Geraldine:
    9 juli 2013
    Helaas, helaas, aan alles komt een eind!!!! Maar jullie hebben wel een geweldige reis achter de rug, dat neemt niemand je meer af.
    Wij zullen blij zijn om jullie weer in de armen te kunnen sluiten en zien hoe Eva en Levi veranderd zijn. Geniet nog van de laatste week in Miami!! Veel liefs, knuffels en xxxxxx
  4. Fred en Geraldine:
    9 juli 2013
    twee keer.Ik dacht dat de eerste niet doorgekomen was!!!!!
  5. Dick en Kersiena:
    10 juli 2013
    Hallo lieve schatten. Jammer voor jullie zo dicht bij de einddatum, fijn voor ons, wij missen jullie. Jullie kunnen volgens ons op een hele mooie periode terug kijken. Want wat wij van verhalen en foto's hebben gezien, wat mooi. Geniet nog van de laatste dagen in Maimi, heel veel plezier met elkaar in de zon.
    Hele lieve groeten en xxxjes.
    Ps Fam. Schutte zijn weer terug, Ramon heeft waterpokken echt veel en overal.