Zion National Park dag 4

15 mei 2013 - Zion National Park, Utah, Verenigde Staten

Gisterenavond besloten om nog maar een dagje te blijven. Het is hier ook zo lekker met zo’n 35 graden iedere dag, s’avonds bbqen en lekker tot laat in de korte broek buiten zitten. Wederom een echte rustdag waarbij de kinderen voorop staan.

Vandaag trakteerde Levi ons, op eigen initiatief op een ijsje van zijn vakantiegeld van opa en oma. Verder lekker geluncht bij een espresso barretje en jaja weer bij de rivier gezeten. Niet echt spannend verder, maar Levi heeft een enorme dam van stenen in de rivier gemaakt en een kasteel met Lego Duplo ridder poppetjes gebouwd langs de kant. Die was helemaal in zijn element.

Einde van de dag zijn we aangeschoven bij een BBQ bij het Nederlandse gezin die ook 3 maanden op reis zijn en hebben we een supergezellige avond gehad. Reisverhalen uitwisselen blijft altijd leuk. Levi was ook helemaal in zijn sas, want hij had niet 1 maar 2 nieuwe vriendinnetjes. Die renden de hele avond achter elkaar aan, hebben marshmallows gegeten en terroriseerden de andere campinggasten (en ons overigens ook) met een waterpistool tot een uur of 9.

1. Ellen en Mark:
    26 mei 2013
    Haha! Ja dat terroriseren doet Lisa nog steeds ;)
    Was zeker gezellig. Leuk om weer eea van jullie te lezen, we maakten ons al een beetje zorgen, maar kwam dus door de wi-fi verbinding. Wij zijn onderweg richting Sequoia NP. Zijn benieuwd! Veel plezier!