Miami

10 juli 2013 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

10 weken onderweg. 10 weken lang rijden in een camper en iedere dag op zoek naar een nieuw avontuur. Wat doe je dan in een strandweek in Miami. Dan ga je naar het strand. Doe je zo min mogelijk, hoop je iedere ochtend dat de zon weer schijnt, ga je lekker ontbijten, drink je fijne koffie en bouw je zandkastelen met je kind. We zitten midden in South Beach, we hebben echt letterlijk alles bij de hand. We hebben een heerlijk appartement en moeten ongeveer 10 minuten lopen naar een heel prettig strand. Onderweg komen we iedere dag langs een Starbucks. Leuker kunnen we het niet maken. We hebben een zwembad bij ons appartementencomplex en een eigen prive tuin waar we s’avonds nog eens lekker van het heerlijke tropenweer kunnen genieten.

Hebben we dan helemaal niets anders gedaan in Miami? Behalve een dag shoppen voor volwassenen eigenlijk niet nee. Voor ons absoluut de allerbeste manier om deze ultieme reis af te sluiten. Om alles nog eens rustig door het hoofd te laten gaan. Waar zijn we allemaal wel niet geweest, wat hebben we allemaal wel niet gedaan. We komen naar huis en we hebben een prachttijd gehad. Een ervaring die we nooit meer gaan vergeten.

Voor het slapen gaan nog wat quotes van Levi!

- Papa jij bent mijn grote vriend en Eva trouwens ook en oh ja, mama ik vind jou ook wel lief

- Levi is volgens ons een beetje afgevallen, toen we dit tegen hem zeiden vroeg Levi zich af; Waar ben ik afgevallen dan, ik ben toch helemaal niet gevallen?

- Levi we gaan vandaag ook nog even naar een mall naar een paar winkeltjes. Levi's antwoord.. Gaan we dan naar de pa-ra-ce-ta-'mall'.

Voor sommigen tot morgen voor de rest tot snel en voor de meelezer tot ziens J Meer foto’s, video’s en reisverhalen volgen natuurlijk nog.

1. Anne:
    17 juli 2013
    Prachtige verhalen en foto's!
    Tot snel. Goede (relaxte) terugreis toegewenst. In Nederland ook zomers, dus dat is niet verkeerd!
  2. Louise de ruiter:
    17 juli 2013
    Geweldig! Ik ben net wakker en heb niet al te veel zin in vandaag. Hoe heerlijk is het dan om de dag te beginnen met een reisverslag!Daar krijg je even weer energie van. Super van jullie! Geniet nog! en voor straks een welkom thuis!
    Liefs Louise
  3. HJ en Pe:
    17 juli 2013
    Prachtig en wat zien jullie er alle 4 stralend uit!
    Wat een ervaring, bedankt voor de mooie reisverhalen zodat we jullie konden blijven volgen.
    Voor je gevoel gaat de terugreis altijd sneller....dus voor je het weet zijn jullie weer in stone-city!!!
    Liefs van de Hielkemaatjes.
  4. Fred en Geraldine:
    17 juli 2013
    Hele goeie en vlotte terugreis gewenst. We hebben genoten van jullie reisverhalen, die gaan we nog missen, maar wat zullen we blij zijn als we jullie weer kunnen knuffelen!!! Nog 1nachtje slapen...... Tot morgen. Xxxx
  5. Jany:
    18 juli 2013
    Jeetje, ik zal de prachtige verhalen inderdaad missen als ik 's ochtends wakker wordt! Ben benieuwd naar de verhalen en foto's! Goede terugreis! x