San Francisco dag 4

7 juli 2013 - Pacifica, California, Verenigde Staten

Vandaag een dagje dierentuin door Levi zelf gekozen en jaja Diego was er ook weer bij. Come on my friends, de hele dag en rennen, rennen en nog eens rennen. In een tunnel jaagt hij zelfs de Amerikanen de stuipen op het lijf door heel enthousiast te schreeuwen en echo echo te roepen en daarna om zijn eigen grap te gaan staan lachen.

Let’s go!

Leuke dierentuin veel dieren waarvan ook een paar die we in het wild gezien hebben. Verder niet heel veel bijzonders, behalve dat Eva met open mond op schoot bij Steven naar de flamingo’s zat te kijken.

Na de dierentuin zijn we naar onze laatste, ja echt onze laatste camping gereden van onze geweldige reis. Snik, snik snik. Tijd dus voor een stukje therapie, gezins bonding en zoals de Amerikanen zeggen Team up family! Daarom naar een mooi plekje gereden met zorg uitgekozen aan de oceaan. En dan ook letterlijk aan de oceaan. De therapie bestond uit met zn vieren al kijkend naar de oceaan een biertje, 7upje en 2x appelsapje te drinken en nog eens wat momenten de revue te laten passeren.

Na dit afsluitende moment moeten we er toch echt aan geloven, want de camper moet helemaal ondersteboven gekeerd worden. Weggooien, opruimen, inpakken enzovoort. Niet onze hobby, maar we hebben het een paar uur later gered. Er staan weer 3 koffers een grote zwarte tas en 3 stuks handbagage op ons te wachten. We ronden de reis af zoals we m begonnen zijn. Jeanet slaapt vanavond met Eva samen, omdat Eva haar bed er niet meer is en Levi en Steven slapen bovenin, wat Levi ook weer helemaal te gek vind.