Zion National Park

12 mei 2013 - Zion National Park, Utah, Verenigde Staten

De eerste dag van onze reis dat we niet gaan reizen. Heeerlijk! Gelijk vandaag maar omgedoopt tot dag van de kinderen, zij bepalen, oftewel Levi bepaald wat er gebeurd vandaag. En dat was genieten. We zitten op een camping bij een riviertje, waar Levi de hele ochtend heeft zitten spelen, grotendeels met of papa of mama en af en toe alleen. Dammen bouwen, zandkastelen, duplo in het water, hij was echt aan het genieten. Papa en mama mochten ook af en toe een pauze nemen waar we dankbaar gebruik van hebben gemaakt (zie ook de foto’s). S’middags hebben we boodschappen gedaan, een echt American size ijsje gegeten (Levi dag is natuurlijk niet compleet zonder een enorme ijsco) en in het zwembad gezwommen. Perfect dus!

En in het zwembad kwamen we erachter dat het de hele dag al Mothers Day was, dus Levi, Steven en een beetje Eva hebben Jeanet overladen met kusjes.

Wij zijn ondertussen aan het dimdammen over de activiteit van morgen. We willen een gave dagtrip maken, iets wat je in Zion in overvloed kan doen, maar voor de mooie dingen moet je wel net even een stapje extra zetten (understatement weten we na vandaag!). Keuze was of een berg beklimmen of door een rivier heen wandelen met de kinderen naar een canyon toe. Keuze toch maar vanwege hoog water op de bergwandeling gevallen.

Dus vanavond bestond uit voorbereiden, vooral mentaal dan op de dag van morgen! We zijn benieuwd en bang, maar dat maakt het juist zo leuk J

1. Hillie Hofstra:
    16 mei 2013
    Geweldig .deze ervaringen neemt niemand jullie meer af