Death Valley - Zion National Park

11 mei 2013 - South Lake Tahoe, California, Verenigde Staten

Vandaag een lange reisdag, dus eerst nog maar even goed afscheid nemen van Furnace Creek Ranch en met name het zwembad. Bij het zwembad keek Levi heel geinteresseerd naar 2 hells angels achtige bikers, waarvan er 1 een zakdoek op zijn hoofd had. Na een tijdje gekeken te hebben wees Levi hem aan en zei; “ Kijk Papa een piraat!” uhhh ongemakkelijk… J Maar uiteindelijk een behoorlijke poosje met ze aan het kletsen geweest.

Na het zwembad hebben we nog een aantal bizarre sites in Death Valley bekeken met achtereenvolgens Gold Canyon (een canyon waar de zandwanden goudkleurig zijn), Devils Golf Course (een bizar buitenaards fenomeen, niet uit te leggen) en Badwater wat het laagste punt is in Noord Amerika (85 mtr onder zee niveau).

Daarna een lange ruk gemaakt die ons na heel veel woestijn, heel veel wind en af en toe een zand tornado leidde naar Las Vegas. Hier begonnen Jeanet en ik toch wel te twijfelen om niet alsnog naar Vegas te gaan. Onder het mom van tsja we komen hier nooit weer, waarom zouden we niet 1 dagje Vegas doen.

Uiteindelijk er toch maar vanaf gezien, want we doen er Levi en Eva echt geen plezier mee en uiteindelijk onszelf ook niet.

Daarom de rit vervolgd naar Zion National Park, uiteindelijk best nog een lang stuk en een uur tijdverschil waardoor we pas om half 8 s’avonds aankwamen bij ons RV park.  De enige plek van onze reis die we op onze eerdere trip naar Amerika al gezien hebben, maar zo mooi is dat we nog een keer terug wilden. @ Ralph, Henriet en Eelco: jaja we zijn er weer en het is goed om terug te zijn! Deze keer niet aan de rivier maar net aan de overkant van de weg, maar echt wel bizar om hier terug te komen.

Heerlijk temperatuurtje hier, dus vandaag lekker tot laat buiten zitten.

1. Dick en Kersiena:
    Hallo lieverds,

Wat fijn dat we weer nieuwe berichten kunnen lezen en vooral dat jullie
    reis zo goed gaat.
    We genieten met jullie mee!

Dikke kus(sen), D&K.
  2. Fred en Geraldine:
    13 mei 2013
    Hoi lieverds, Fijn om weer iets van jullie te horen. Fantastische verhalen. Geweldig om het op deze manier te kunnen volgen. Veel liefs, knuffels en een dikke kus voor jullie 4en.
    Fred en Geraldine xxxx
  3. Eelco:
    Observation point!
  4. Fam. Wachtmeester:
    JALOERS!!! :-))))
  5. Dennis&jessica:
    13 mei 2013
    Wat leuk om jullie verhalen te lezen,fijn dat alles goed gaat!
    Dikke kus van ons:-)
  6. Albertine:
    13 mei 2013
    Wauw, wat hebben jullie het goed daar met z'n 4tjes! En dan ook nog zin om NL op de hoogte te houden. Leuk! Johan heeft nog even gekeken waar jullie maandagochtend ongeveer op Schiphol rondhingen. We halen natuurlijk reistips uit jullie verhalen. Have fun!
  7. Marcel en Adelien:
    13 mei 2013
    Wat mooi te lezen dat alles goed gaat! Al veel mooie dingen gezien dus en dan is dit nog maar de eerste week! Geniet lieverds! Kus van ons :-)