Yellowstone National Park – St. Mary / Glacier National Park

1 juni 2013 - Glacier National Park, Verenigde Staten

Vandaag, tsja vandaag… Rijden, rijden, rijden, Jeanet niet in vorm, Levi niet helemaal okselfris en Eva en Steven die de balans neutraal houden. Niet echt een dag om over naar huis te schrijven, maar doen we toch. We hebben een heeeeel stuk gereden en dat viel toch uiteindelijk tegen. Weer zit ook niet mee, want donkere wolken, regen en alleen maar lange en rechte wegen waar geen eind aan lijkt te komen en in Montana hebben ze dan ook alleen maar platteland, niet echt heel boeiend.

Maar uiteindelijk aangekomen ongeveer 20 minuten van de Amerikaans Canadese grens, die we morgen gaan oversteken. Eerst veel en veel te veel betaald voor een camping, waar geen klap te beleven viel. Alleen Levi heeft zich wel weer prima vermaakt in de speeltuin. En we hebben vandaag ook echt geconstateerd dat we een probleem hebben met onze generator in de camper. Dat wordt dus bellen met Cruise America morgen en kijken hoe we dat kunnen gaan laten maken..