Vancouver

18 juni 2013 - Vancouver, Canada

Vandaag is eigenlijk een beetje een feestdag. Een dag waar we toch bijzonder lang naar uitgekeken hebben met zn allen, nou ja behalve Eva dan. Na 2 weken lang afzien, met ik moet plassen mama (nadat we net weggereden waren ergens) en ik moet zo nodig poepen, mijn poep begint te sterk te worden, sterker dan mijn billen terwijl we in niemandsland reden, kunnen we als het goed is vanmiddag weer naar hartenlust huishouden op ons toilet in de camper, want we gaan vanochtend naar Cruise Canada in Vancouver. Geen ‘reet’ aan natuurlijk, iets wat je ‘hoop’t niet mee te maken tijdens je vakantie, maar ach als we het zo opschrijven lijkt het nog wat.

Zo gezegd zo gedaan, snel geholpen deze keer en ja hoor ons poep en plas verblijf werkt weer als een zonnetje.  Dat kost je dan wel de halve dag, dus vanmiddag hebben we halverwege tussen de poepplaatsreparatie en onze camping de op 1 na grootste mall van Canada aangedaan. Een mall als alle anderen eigenlijk, alleen dan 10 keer zo groot. Na niet zo lekker thaise keuken gegeten te hebben (komt die reparatie toch nog goed van pas J) in een foodcourt wat kleding aangeschaft en hop naar de camping.

Het is nog steeds mooi weer namelijk en ze hebben hier een heel fijn zwembad. Daar aangekomen blijkt dat onze zoon Levi steeds meer in een kloon van Paul Verhoeven meets Rene Mioch is veranderd. Hij praat namelijk geen Nederlands meer tegen andere mensen, zelfs niet als ze Nederlands zijn hahaha. Er waren alleen maar Nederlanders aan het zwemmen en hij bleef gedecideerd; Thank You, How are You en bye bye zeggen tegen ze. Dus Levi wordt Levy en hij praat dus een beetje Amerikaans als we terug komen, dan weten jullie het vast J

1. Albertine:
    24 juni 2013
    haha hilarisch van Levi! Dat poep-plas-verhaal past goed bij mijn stoma-flexi-seal-nachtdienst hier. Fijn dat 't gefixt is. Nu nog even het grote boomstammenverhaal lezen. Ik begin natuurlijk altijd eerst met de foto's :)