Stockton - South Lake Tahoe

8 mei 2013 - South Lake Tahoe, California, Verenigde Staten

Koffers leeg, kastjes van de camper vol, 2 nachten goed geslapen (Jeanet naast Eva achterin vannacht en Steven naast Levi bovenin), ontbijt achter de kiezen, dus helemaal klaar om nu echt los te gaan.

Vandaag van Stockton naar South Lake Tahoe. We zijn de bergen overgegaan en hebben daar de eerste sneeuw in onze handen gehad wat vooral Levi helemaal briljant vond (Levi; "Kom mama ik ga op avontuur!"). Verder niet echt heel veel bijzonders onderweg, behalve Eva die er na een half uurtje slapen en een half uurtje blabla praat toch al wel klaar mee was en na verloop van tijd helemaal overstuur was.. oh oh als dat maar goed gaat de komende tijd...

Om Eva de nodige rust te geven zijn we linea recta naar onze camping gereden en hebben we Eva op bed gelegd en met Levi gepicknickt in de zon. Volgens de woorden van Levi; "Picknicken vind ik toch wel het allerleukste." Daarna voetballen, nog meer voetballen, naar de speeltuin van de glijbaan af, schommel, nog meer voetballen en een beetje naar de eekhoorntjes en vogeltjes kijken. Top dus! Eva weer vrolijk toen ze wakker werd dus das ook mooi meegenomen.

Spreuk van de dag van Levi; "Papa en Mama, nu moeten jullie gaan voetballen dan ga ik fluitsrechteren!

1. Kersiena en Dirk:
    9 mei 2013
    Hé hallo, wat een mooie verhalen en foto's al! Vanaf dag 1 op Schiphol.
    We ontdekten pas vanochtend dat jullie al berichten geplaatst hadden. Vanaf nu wordt er dagelijks gekeken natuurlijk. Dus ... ga zo door.
    Perfecte vlucht / start gehad dus. Is te zien aan jullie gezichten.
    Wat een enorme camper. Zal wel wennen zijn zo'n lengte.
    Knuffel voor allen. D&K.
  2. Anne:
    9 mei 2013
    Wat grappig geschreven! Mooi dat de reis goed ging; vrolijke gezichten op de foto's. Hoe is de temperatuur in Stockton, of all places ;)? En wat een hok inderdaad; knap als Jeanet daarmee kan rijden! Ik kan me nog een achteruit rijden poging herinneren met de Renault Scenic :p! Succes en veel plezier.
  3. Fam. Wachtmeester:
    10 mei 2013
    Super dat de reis zo vlekkeloos is gegaan!
    Nu jullie met het inslaan bij de wallmart en het volstouwen van de camper zijn gesetteld kan het avontuur echt beginnen!!
    In Assen wordt regelmatig aan jullie gedacht: "in Amerika is het nu zo laat" "de De Graafjes zijn nu..." Leuk om jullie via de verhalen en foto's te volgen!! Genieten lieffies :-)))
    Dikke kussen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  4. Carlo:
    Mooi om te volgen! NJOY!
  5. Fred en Geraldine:
    10 mei 2013
    Hoi lieverds, Wat een prachtige foto's en leuke verhalen. Zijn benieuwd waar jullie inmiddels uithangen. Valt het mee met die enorme camper rijden?
  6. Fred en Geraldine:
    10 mei 2013
    Leuk ook die uitspraken van Levi!!! Dikke kus en knuffels van ons.xxxxxx