South Lake Tahoe - Mammoth Lakes

9 mei 2013 - South Lake Tahoe, California, Verenigde Staten

Oh oh oh wat was het koud vanacht! Niet een klein beetje koud, maar gewoon heel koud. Levi was uitgerust met 2 dekens, Eva met de winterslaapzak en papa en mama moesten het samen met 1 dekentje doen…pff

Levi kwam ons wekken en bleek een natte broek te hebben… Jeanet heb jij Levi een luier aangedaan, nee jij dan… geen luier dus.. In de kou Levi onder de douche gezet, verwarming aangedaan (ja die campers hebben echt alles) en koffie en thee gemaakt. Uurtje later waren we er weer helemaal klaar voor.

We moesten nog wat boodschapjes doen, zo gezegd zo gedaan, we zijn nu volledig uitgerust, inclusief babybadje voor Eva en BBQ voor Steven J

Bij de supermarkt tips opgedaan van het personeel om naar een strand aan Lake Tahoe te gaan als we een mooie wandeling wilden maken. Wat een geweldig meer! Helder, maar dan ook echt en een hele fijne wandeling gemaakt.

Levi vermaakt zich kosteloos met van stenen afspringen, steentjes in het water gooien en schelpjes verzamelen. Met een zakje schelpen en heel veel zand zijn we weer op pad gegaan met de camper. Eerst de bergen over en daarna een heel stuk route 395 afgereden. Met recht een scenic road. Iedere hoek geeft je weer een nieuw vergezicht en je rijdt door allemaal verschillende landschappen heen. Aan de rechterkant de bergen met eeuwige sneeuw en aan de linkerkant de woestijn. Bizar om te zien!

Na verloop van tijd hadden we geen zin meer om te rijden en zijn we uitgekomen in het onbekende maar oh zo beminde Mammoth Lakes.

Eten, koffie drinken en slapen.

Quote van de dag van Levi; Papa en Mama ik ben helemaal in de war!