San Francisco - Stockton

7 mei 2013 - South Lake Tahoe, California, Verenigde Staten

Heeeeeerlijk en vooral ook lang geslapen en dan alle 4. Na een vorstelijk ontbijt in zo'n heerlijke traditionele Amerikaanse diner (waar Levi natuurlijk weer de blits maakte voor het vrouwelijke personeel) stond mijlpaal nummer 2 van deze reis op ons te wachten; Onze Camper!

En daar hadden we het nodige engelengeduld voor nodig. Bij het bellen s'ochtends zou de camper om 12uur klaarstaan, op lokatie zou het nog een half uurtje langer duren, vervolgens moest die nog gewassen worden, bleek dat er eerst anderen gewassen moesten worden en waren ze ons ook nog even vergeten, maar uiteindelijk 2,5 uur later stond die voor onze neus... uhhhmmm best wel groot eigenlijk he, jeetje gaan we daar allebei in rijden, hij is ook zo breed en hoog... maar wel spiksplinternieuw met maar 3.000 mijl op de teller! Perfect, want daar gaan wij er zo'n 6.000 aan toevoegen.

Na de nodige uitleg onderweg gegaan voor een trip van 3 minuten naar de Wallmart. Daar hebben we de hele camper volgegooid met heeeel veel spullen voor de aankomende 3 maanden.

Uiteindelijk 1,5uur in de Wallmart geweest, met name gezocht, weer naar een andere afdeling, en 2 gevulde winkelwagens verder stonden we eindelijk buiten maar was het al einde middag. Top! Eerste dag in de camper en dan in rush hour San Francisco uitrijden. Helaas ook nog file, kids vielen als een blok in slaap vanwege de na ijlende jetlag en wij waren er ook wel klaar mee. Dus ja ja terecht gekomen in wie kent het niet, Stockton! Heeft niemand vast van gehoord en vanuit eigen ervaring kunnen we vertellen, lekker zo houden :-)

1. Fred en Geraldine:
    10 mei 2013
    Hoe ging het eigenlijk met het transporteren van jullie bagage vanaf het vliegtuig naar het hotel? Hebben de kids zich nog een beetje kunnen vermaken met al dat wachten?