Portland - Newport

24 juni 2013 - Portland, Oregon, Verenigde Staten

Vandaag nemen we afscheid van de stad met 2 gezichten. Maar we nemen graag afscheid, want bij ons was het gezicht toch een beetje chagrijnig. We gaan op weg naar de kust, daar waar het altijd waait, maar vaak ook het mooie weer te vinden is als het overal regent. Na een rit van 2,5 uur kwamen we aan in Newport.

Grijs, grauw, we voelden ons bijna weer thuis. Typisch Nederlands weer, dus we konden naar binnen toe. In Newport hebben ze een aquarium waar een hoop reisgidsen nogal over reppen, dus zijn we daarnaar toe gegaan. Maar na het zien van Vancouver Aquarium valt dit toch een klein beetje tegen. Het is kneuterig en de kids sectie is wel fantastisch dus Levi vermaakt zich kostelijk met vissen, rommel uit het water halen met schepnetten en zelf onderzeeertje spelen.

Na het aquarium was het toch weer laat en hadden we geen zin meer om te rijden dus zijn we naar het eerste de beste RV campground gereden en hebben we de namiddag heerlijk rustig aan gedaan.

Dat was m dan ook wel voor vandaag.