Kelowna - Hope

11 juni 2013 - Hope, Canada

Toch weer mooi weer deze ochtend. Dat maakt het moeilijker om weg te gaan zeg. Toch nog een nachtje blijven, lekker niks doen of door en op naar het volgende.  Toch maar bij ons originele plan gebleven en nog een ochtend genoten van het mooie weer en Steven en Levi zijn nog even gaan zwemmen met zn 2en. Wel goed de klok in de gaten houden, want we moeten om 11uur van de plaats af zijn en de Benidorm bastards hebben ons zelfs een papiertje laten ondertekenen dat we 100 dollar boete zouden krijgen als we daar niet aan gehoorzaamden. En misschien is het onze verbeelding, maar het aantal golfkarretjes met krasse knarren die door ons straatje rijdt deze ochtend lijkt toch enorm te zijn toegenomen, zien we daar nou een groepje oude van dagen naar ons loeren en wijzen en worden we nou bij het zwembad in de gaten gehouden door een menselijke knorrige walrus?

Waarschijnlijk halen we het in ons hoofd, maar het is iig tijd om weg te gaan. Kelowna was prachtig, de camping was heerlijk en het weer en de rust perfect. Met een klein traantje in onze ogen zijn we de camping afgereden en hebben natuurlijk uitgebreid gezwaaid naar het gilde van bastards wat over de camping struinde op zoek naar nieuwe voorbij gaande toeristen. We gaan ze zeker missen!

Eerst als verrassing voor Levi nog een potje mini golfen en Steven was tot het bot gemotiveerd en had zich de afgelopen dagen met rust, goed slapen en letten op de voeding voorbereid op deze titanenstrijd tegen Jeanet en Levi en niet zonder succes. (Daar was drie keer oefenen op de golfbaan voor nodig…..) Met overweldigende voorsprong heeft Steven deze ronde minigolf op zijn naam geschreven.  Levi vond het prachtig en Jeanet raakte geen bal meer. Daarna nog snel boodschappen en gelukkig begon het flink te regenen en te onweren. Het is mooi geweest hier in Kelowna. Daarna een flink stuk gereden en uiteindelijk beland in het plaatsje Hope. Nou dat moet goedkomen met zo’n naam. In ieder geval beland Levi weer met zijn neus in de boter met een speeltuin voor de deur en papa die maar al te graag het groene gras op wil om lekker te voetballen.