Florence - Bandon

26 juni 2013 - Bandon, Oregon, Verenigde Staten

Dit zijn toch wel echt onze favoriete campings van Amerika, degene in National en State Parks. Midden in de natuur, met echt de meest geweldige landschappen, waar je midden in zit en toch mooie faciliteiten. Nu ook weer. We zitten midden in de Oregon Dunes, duinen, die hebben we in Nederland ook zul je zeggen, nou hier kan Zandvoort een puntje aan zuigen. En Aerdenhout en Bloemendaal erbij want dit lijkt de Sahara wel. In ieder geval zo voelde dat in onze broek en schoenen na een wandeling. Ha rennen, springen, vliegen met zn vieren. Echt vier kinderen bij elkaar. Fotosessie erbij, helemaal goed. Echt zo ver als je kon kijken zag je zand en heel in de verte ook nog de oceaan. Heel mooi weer.

Tot zover de broodnodige ochtendgymnastiek. Even terug naar Florence voor onze favoriete supermarkt, Saveway, waar we inmiddels vaste klant zijn met dito klantenkaart en met een volle boodschappenkar toch zomaar 15 tot 25 dollar aan korting opstrijken. Dat zien we bij onze plaatselijke C1000 Bert Vis niet gebeuren (Fransie J). Nog zo’n voordeel aan de Saveway, in zo’n beetje ieder filiaal zit ook een Starbucks binnen. Dus toch ook weer een koffietje meegepakt. Wordt echt tijd dat ze Starbucks in Nederland echt gaan invoeren.

S’middags hebben we een stuk langs de kust gereden en hebben weer een state park opgezocht. We komen nu wel echt dichtbij San Francisco hoor, want het staat inmiddels ook op de borden. Hmmmm nog maar even niet aan denken.

Voordat we naar de camping gereden zijn, zijn we eerst naar het strand gegaan en hebben we een hele hoop lol beleefd met het wegrennen voor de golven. De oceaan was alles behalve vriendelijk vandaag, dus met die golven zat het wel goed.