Moab - Arches National Park

19 mei 2013 - Moab, Utah, Verenigde Staten

1 van de redenen om naar Moab te komen voor ons is Arches National Park. Het park staat bekend om zijn jaja je verwacht het haast niet, Arches oftewel natuurlijke bogen. Ik zou zeggen check de foto’s over wat we dan ongeveer bedoelen.

Helemaal niet te vergelijken met wat we tot nu toe gezien hebben en wederom echt een plaatje. Begint een beetje eentonig te worden wellicht voor de andere kant van de lijn! J

1 van de symbolen van de USA staat hier, Delicate Arch, maar om die helemaal goed en van dichtbij te kunnen zien moest je wederom een flinke wandeling maken en daar hebben we even geen zin in. We hebben het dus gehouden bij korte wandelingen naar makkelijk te bekijken Arches, wat meer dan voldoende voor ons was. We zijn er de hele dag zoet mee geweest en met name Levi was helemaal in zijn element. Het begint zo langzamerhand echt een buitenkind te worden, echt een jongen met springen van stenen, gooien van steentjes en spotten van dieren. Helemaal leuk om hem zo enthousiast bezig te zien. We hebben dan ook o.a. herten, chipmunks (van die knabbel en babbel types), heel veel hagedissen en vogels gezien.

Als afsluiter van de ideale dag zijn we in Moab uit eten geweest waar we Levi veranderd hebben in een piraat. Hij was helemaal blij!

Uiteindelijk pas laat in het donker weggereden met de camper en het eerste schoonheidsfoutje met onze vrachtwagen was gelijk een feit met een stoeprandje wat we meepakte. Niet echt ernstig of zo, maar wel reden voor Levi om even te zeggen; “Wat een mafkees”……..tsja