Estes Park dag 2

26 mei 2013 - Estes Park, Colorado, Verenigde Staten

Vandaag een dagje rustig aan met aandacht voor de kinderen. Eerst rustig ontbeten en vervolgens geskyped met Papa en Mama van Dijk. De grote verrassing voor Levi was dat we gingen midgetgolfen. Dat hebben we al een keer bij een camping gedaan en dat vind hij dus echt helemaal het einde. En beter nog hij is er nog echt goed in ook!

Hij was echt door het dolle heen en heeft in 2 minuten tijd wel 10x heen en weer gerend tussen de ingang van de golfbaan en de camper. Zoals hij zelf zegt; “ik vind minigolf te leuk!”

18 holes nog wel en de Amerikanen nemen hun midgetgolf serieus. Echt een gave baan met allemaal watervallen. Levi heeft zelfs een aantal hole-in-ones geslagen onder toeziend oog van Eva die heerlijk onderuit gezakt in de kinderwagen mee aan het gleuren was.

Halverwege het spel viel letterlijk onze mond open door een typisch Amerikaans gezin die ook gingen middgetgolfen; pa dik, ma heel dik en dochter toch wel moddervet met in hun hand zonder dollen een king size bak popcorn (zeg maar 2 normale hollandse emmers ineen) die ze aan het leegeten waren met zn allen.  Eigenlijk waren ze aan het midgetgolfen tussen het eten door. We kunnen daar echt niet bij met ons hoofd.

De grote winnaar van het midgetgolfen was……. Jeanet, die met 1 punt en heel veel leedvermaak Steven voorbleef, die weer met 5 slagen achterstand gevolgd werd door Levi.

Na het midgetgolfen lunchen in het park (waar we 5 dollar entree voor moesten betalen, hoezo?) en s’middags naar het stadje Estes Park geweest en daar een beetje rondgekeken. Vanavond staat in het teken van een king size BBQ. Top dagje dus en geheel in stijl afgemaakt met een adembenemende zonsondergang!