Castle Rock – Portland

21 juni 2013 - Portland, Oregon, Verenigde Staten

We hebben ons huiswerk gisteren wel gedaan.  In tegenstelling tot sommige eerdere keren was onze voorbereiding smetteloos, camping opgezocht in Portland, uurtje rijden, op tijd weg en volgens onze berekeningen konden we voor 12uur aan het zwembad zitten, want geen programma vandaag. Dat liep dan toch weer net effe anders, wat onze overtuiging van het flexibel plannen maar weer gevoed heeft. Ongeluk met een auto op de brug voor onze afrit en het bordje no vacancy bij onze prachtige camping waren de oorzaak van de vertraging samen met het bezoek aan nog maar een keer Starbucks en Toys ‘R Us, voor nieuw speelgoed voor Levi. Dat is een zuinigerd, dus die teert nog steeds op het vakantiegeld wat hij van opa en oma heeft gekregen en hij had weer mazzel want de Duplo was 2de product halve prijs (en ja dat konden we als echte Hollanders natuurlijk niet laten liggen).

Daarna doorgereden naar onze backup camping waar ze gelukkig wel plek hadden. Hier ging Jeanet inchecken bij een combinatie tussen een vrouwenhater en een kinderhater wat ons uiteindelijk deed belanden op echt de slechtste plek van de camping. Steven is later de hele camping overgegaan en dit was echt de slechtste plek van allemaal. Dus is hij toch gaan vragen voor een beter alternatief en aangezien hij geen vrouw en een groot kind is, kreeg hij een aantal mogelijkheden voorgeschoteld om uit te kiezen. Zo gezegd zo gedaan en om half 3 zaten we prinsheerlijk in het zonnetje op een kleedje voor onze camper te spelen met de nieuwe duplo en de eerste pop van Eva. Eva is daar dan ook gelijk helemaal verliefd op en begroette de Piepie Langkous Look a Like met een enorme knuffel.

Vanavond pannenkoeken eten wat het kinderfeestje helemaal compleet maakt. Gelukkig waren Levi en Eva allebei ontzettend dankbaar voor deze rustige dag, door nog een uurtje met zn 2en kiekeboe te gaan spelen. Levi is daarna nog even in zijn eentje verder gegaan met het afbreken van onze slaapkamer. Morgen weer een dag.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade